28 oktober 2007

Hvem har gjort det til og med en 80'er?

Fordi jeg egentlig burde lave noget andet eller bare gå i seng, sidder jeg her i bloggerland. Igår aftes så jeg New Wave Hitparade på RTL, og det var Spitzenklasse! New Wave er den alternative popmusik, der blomstrede omkring 1980 og frem. 2½ time i rigtig godt selskab, og samtidig fikjeg trænet mine kognitive kompetencer udi det tyske.

Har du set Silvian Augenthaler i Angora by Night, så forestil dig mig i en bistribet uldjakke, mens jeg taler dansk med tysk accent, kæler med kameraet og præsenterer en sand perlerække af uopslidelige new wave smash hits. YouTube lægger ryg til og din mus er fjernkontrollen. Skru op for højttalerne, skænk et glas mælk med Nesquick, spis dig glad i Erdnussflips fra Aldi og lyt til de sprøde toner...

Precious Little Diamond

Nobody's Diary

Voyage Voyage

Johnny And Mary

Hold Me Now

Come On Eileen

The Great Commandment

Too Shy

Smalltown Boy

Love And Pride

Hey, og så lige en cocktail og en frisk dukkert i svømmepølen, før du tørrer dig med Coca Cola håndklædet fra pølsetasken.........

Fade To Grey

Mercy Street

Pandora's Box

What Is Love

Don't You Want Me

Send Me An Angel

Shout

Such A Shame

Big In Japan

Ha' det rigtig wauw-fantastisch!! Vi sezzzzz

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Viel spass. Jeg havde helt glemt erdnussflips og pølsetasker...