01 april 2007

Ama'r Halshug

Nå, men så vil jeg da lige meddele her, at jeg har solgt min sjæl til djævlen og i bytte regner med at vokse ca. 12,5 cm inden for ganske kort tid. Jeg vil for altid - indtil min pinefulde død i svovl - dufte af kirsebær, har han lovet mig. Desuden kommer jeg til at se fantastisk ud i en braziliansk bikini og kan gebærde mig på en barstol med en sassy cocktail i min manicurerede hånd. Farvel til uønsket hårvækst og morgennas på tænder. Nu kun solskin, hvide smil og morgensex på cremefarvede lagner. Hr. Hugtand og jeg har en pagt. Jeg får 30 år på toppen, og helvedes flammer er garanteret ikke så slemme, som de siger. Jeg smører mig bare ind i Piz Buin. (~Pisbudding?)

Edit 6/4: Djævlen har aflyst. Han ville ikke ha' min sjæl. Han synes, at den lugtede lidt rigeligt af Prinzen Rolle og håndcreme, så nu dør jeg sikkert bare af en eller anden hjerte/kar-sygdom. Velkommen liv, farvel ugeblad.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jamen.... Tillykke! Eller?