01 april 2007

Svaret er JA!

Fik vupti-besøg af veninde idag, som kan li' at gøre sig i finurligheder, så hun havde været ude at købe to væsener som sine nye bedste-venner. Vi drak the og gik tur, og før jeg havde set mig om, havde jeg også købt mig selskab i form af Babo og Wedgehead. De er måske ikke de klogeste på denne jord, men jeg tror vi kan nyde hinandens selskab i tiden, der kommer! Senere idag var jeg på visit hos anden veninde, og jeg tog dem med, så hun kunne møde dem. De sad til bords med os, men Wedgehead pegede klumpfingre ad de ovnbagte rødbeder og var tvær. Vi så Borat på dvd og spiste påskeæg fra Frellsen, mens de stadig sad og skumlede til højbords. Nu ligger de og hviler sig lidt i en plasticpose. Meget praktisk med venner, der er lavet af fleece og er ca. 30 cm høje.

Ingen kommentarer: