27 september 2005

Carbonara


Her ses min veninde Elisa i kulsvierkonens truckeroutfit, og prøv at kigge på hendes ene tilgængelige øre engang og zoom billedet ind - hvad ser du så?? Et meget kønt appendix i et ypperligt look, ikke sandt? Behøver jeg at sige, at jeg står bag design og udførsel?- Denne ørenring er jo nok hovedårsagen til, at jeg har udstillet den dejlige Elisa her. Med dette twist af øl, fisse og hornmusik tilføjes et nyt kapitel i min markedsføring. Jeg siger tak til Elisas sommerhustur for at tilføje motherfuckerskæg, læderbøsser, rå sexappeal og skipperhumor til mine produkter. Jeg tror ikke, nogen kunne ønske sig en bedre eksponering. Ham dér den lettere selvfede tidl. punk og nu reklamedirektør Niels Noget kunne ikke have tilført mit navn så meget som en kop pis i forhold til. Du fortjener et stort og fugtigt kys af mig, E. Skål for fanden da også.

P.S. Har tænkt mig at tilføje urinalkugler fra et originalt jernbanetoilet i min næste kollektion.

Ingen kommentarer: